15.6.10

Yesterday is the day for 5S implementation



Erm sebelum memulakan semangat baru mestilah kena rebranding kan, so atas usaha sedikit sebelum kerosakan laptop aku dan bini aku dalam satu masa yang sama(macam tak bagi aku buat design je)maka aku telah merekabentuk semula brand shermannsixk punyer logo seperti dibawah. Aku ni memenag jarang-jarang dan malas nak tulis blog ni tapi kalau dah ade input asik manjang nak post jer.



Atas semangat untuk permulaan baru yang lebih baik aku telah sedikit mengamalkan sistem 5S, SUSUN SUKA SUKA SAMPAI SIAP. Hasilnya aku telah menumpang dinding extension jiran sebelah untuk aku gantungkan galeri display aku disamping menambah koleksi kerja-kerja yang orang anggap tak berfaedah in. Apehal, ni minta aku dan passion for my hobby. Selagi takde halangan besar aku akan terus meneruskannya.



dimasa yang sama juga aku sedang dalam projek merekabentuk option kedua fairing yamacati disamping menyiapkan beberapa tempahan R6 standard chasis yang terus boleh masuk ke TZM disamping fairing depan menggunakan lampu nuovo s yang agak panjang dan besau daripada fairing biasa yang aku cetak, mould pun aku buat balik.



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...